ביאור ארבעת שלבי הניצחון במלחמה לפי מגילת אסתר, על הפסוק “ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר”, שלימד הרב יצחק גינזבורג שליט”א ביום ראשון האחרון – בערוצי הימין.
ביום ראשון השבוע ערך הרב סעודת הודיה בביתו על הישועות לפרט ולכלל.
בחלקו האחרון של השיעור הוא לימד ארבעה שלבים של שמחת ניצחון, ע”פ הפסוק במגילת אסתר:
אורה – מתקפת פתיחה מוצלחת
שמחה, המשך המלחמה ביתר שאת
ששון – שיא השמחה, סיום המלחמה, מיטוט מלכות הרשעה והריגת ראש הנחש
ויקר – ‘סוף סוף’, כינון משטר צדק ושלום יהודי-תורני-עולמי.
לשני השלבים האחרונים טרם זכינו, והלוואי שנזכה להשלימם בקרוב מאוד.
תורה זו נשלחה לערוצי התקשורת של הימין, ערוץ 14 וערוץ 7, שפרסמו אותה לעשרות אלפי הקוראים בהם מידי יום.
הרב גינזבורג: אלו 4 שלבי הניצחון על איראן לפי מגילת אסתר – נעמי רחליס בערוץ 14
הרב יצחק גינזבורג: המטרה הסופית של המלחמה – תיקון עולם – דביר עמר בערוץ 7