אירוע סיום שנה במכללות ירושלים

כתבות נוספות

תהליך רוחני עמוק וממושך הגיע השבוע אל נקודת השיא שלו, כאשר עשרות סטודנטים וסטודנטיות המשתתפים בתוכניות הלימוד השנתיות של חב״ד בקמפוס מכללות ירושלים התכנסו לערב סיום חגיגי ומרגש, המציין כבר שש שנים של עשייה והפעלה לתוכניות המבורכות הללו.

מאז חודש מרחשוון ועד לימים אלו, מדי שבוע בשבוע, התכנסו הצעירים באופן קבוע ללימוד משותף ועמוק. הלימוד התקיים במסגרתן של חמש תוכניות לימוד שונות ומובנות, אשר נכתבו ויצרו במיוחד עבור המפגשים הללו, והתבססו על שיעוריו ומשנתו של הרב.

מסע של קשר והתקרבות
ערב הסיום, שנערך בהשתתפותו של הרב מיכי יוספי, היווה נקודת שיא של שנה גדושה. במהלך הערב ניכר היה כי לא מדובר רק בלימוד אינטלקטואלי, אלא בתהליך פנימי משמעותי שהעביר את המשתתפים מקצה לקצה. הסטודנטים והסטודנטיות שיתפו בתחושות ההתקרבות, החיבור הפנימי והשותפות העמוקה שנוצרה ביניהם לבין עולמה של החסידות והעשייה הרוחנית לאורך השנה.

“אנשים ישבו שבוע אחרי שבוע ולמדו חסידות מתוך רצון אמיתי לבנות את עולמם הפנימי”, משתף דוד אור שחר שליח חבד בקמפוס. “היה זה סיום משמעותי ומיוחד במינו שמראה כמה צמא קיים בקרב דור העתיד לתורת אמת”.

עם הפנים קדימה
בסיומה של השנה השישית, חב”ד בקמפוס מכללות ירושלים כבר נושאים את עיניהם אל העתיד. עם הפנים לשנה הבאה, השאיפה היא להמשיך, להרחיב ולפתח את תוכניות הלימוד הללו, מתוך מטרה להנגיש את תורת החסידות העמוקה בכלים מתאימים ורלוונטיים עבור ציבור הסטודנטים. כלי לימוד אלו נועדו לסייע להם לעצב את השקפת עולמם היהודית ולבנות את חייהם קדימה מתוך תורה, קדושה ושמחה פנימית.