התוועדות בדרכים, הילולת ה’באר מים חים’ וטבילה במקווה האר”י במים קרים – תם ודעת פותחים סיבוב שני של התוועדויות ‘חג החגים’.
בי”ט כסלו שעבר, בשנת תשפ”ה, לימד הרב יצחק גינזבורג שליט”א פרצוף מיוחד על חגי כל השנה בהקבלה לספירות, מאכלים וערים שונות בארץ – בקשר לכינויו של י”ט כסלו ‘חג החגים’.
הרב עודד לערוך התוועדות חברים בכל עיר בחג המתאים, ובחורי הישיבות לקחו על עצמם את קיום המשימה בהתמדה כך שסיבוב אחד, במשך כל השנה האחרונה, נסגר בהצלחה עם התוועדות בכל עיר וחג שהרב ציין.
כעת, מיד אחרי י”ט כסלו, נפתח הסבב השני עם התוועדות חנוכה בצפת.
בשנה שעברה ארגן הרב יצחק קובי התוועדות בבית כנסת האר”י אליה שלח הרב הקלטה מיוחדת ששודרה שם, אפשר להיזכר בה כעת: מצפים לישועה בצפת – דרך חיים
השנה נערכה התוועדות מצומצמת יותר, מספר אחד הבחורים שנסעו לצפת:
“כהמשך למה שהרב אמר ביט כסלו שנה שעברה, יצאנו אתמול (נר ג’ דחנוכה) אחרי הסדרים בישיבה ארבעה תמימים לעיה”ק צפת. הדרך היתה ארוכה מהמצופה לכן הספקנו רק להיות בבית החיים, וההתוועדות היתה בנסיעות…
בבית החיים התעכבנו בציון ה’באר מים חיים’, בעל ההילולא. התפללנו וקראנו מעט מתורתו.
הספקנו גם להגיע אל ה’בת עין’, להשתטח ולנגן בציון האר”י הקדוש, לטבול במקווה האר”י וביציאה ממנו לנגן בחיות ‘אסדר לסעודתא’ במנגינת האר”י והבעש”ט, ולצאת מיד חזרה.
בדרך לאוטובוס קנינו פארבייסן ו’לחיים’ להתועדות בדרך חזור, בה זכינו להצטרף לשידור חי של הרב”.